ח"כ שירי: "לא מעבירים שינוי משטרי בחודשיים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ שירי: "לא מעבירים שינוי משטרי בחודשיים"

    ח"כ נאור שירי במהדורת סוף השבוע: "אנחנו קיבלנו את הצעת הנשיא שהציע לדבר. הוא דיבר על חמישה סעיפים עקרוניים ואחד מהם היה עצירת החקיקה בכנסת. משא ומתן לא נעשה בזמן שמקדמים את החוק בכנסת. אם כן, מה הטעם בלדבר?"

    נאור שירי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    ח"כ נאור שירי (יש עתיד), אומר כי בלתי מתקבל על הדעת להעביר שינוי משטרי בתוך חודשיים. "על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו דיברו שמונה שנים", אמר שירי בשיחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי).

    ביחס להידברות, טען שירי: "אנחנו קיבלנו את הצעת הנשיא שהציע לדבר. הוא דיבר על חמישה סעיפים עקרוניים ואחד מהם היה עצירת החקיקה בכנסת. הוצעו ופורסמו סעיפים מתווים כאלה ואחרים שחלקם הוכחשו. לא פורסם מתווה מטעם הנשיא. משא ומתן לא נעשה בזמן שמקדמים את החוק בכנסת. אם כן, מה הטעם בלדבר?"

    לדבריו "בחוקים רגילים – כמו חוק החמץ, אין על זה מחאה ציבורית. יש הבדל בין חקיקה רגילה שנוגדת את תפיסת העולם שלי לבין שינוי שיטת המשטר בישראל בתוך חודשיים. זה ההבדל המרכזי. ניקח את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו שדיברו עליו למעלה משמונה שנים, במשך כמה כנסות… שינוי מהותי בחוקי המשחק אי אפשר לעשות בחודשיים ושלאופוזיציה אין באמת השפעה על הדיון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שירי אל תבלבל את המוח .לפיד החזיר שטחים מהמדינה תוך שבוע וזה יותר חמור
      מה אתה אומר על זה